nuff

Friday, June 25, 2010

Sowang lagi my Lesbo meghadapi hari tua (^_^)



SELAMAT ARI BERANAK MIMI KU YG HYPERGEDIX!

hehee..cya la hg da tua dari aku..21 dah..angka tu lbeh terselah yg hg nmpak tuaa..
eleh x mgaku sgt da tua dri aku..skg ambik ko..hehe..
ermm..ari ni member baik sy sowg g plak mnyambut hari tua..

mimi**aku harap hg akan smakin tua...smakin pnjang dr skang..ekeke..
hehe..lma x lawak2 ngn hg..lma x jmpa hg..
rindu sgt2 kot hg..gelak sma2..golek sama2..mndi sma2..ops.huhu..
xpuas la rsa shari x hypergedix ngn hg..hehe..

mimi**aku seyeh eh..aku harap..hg pjg umur...muraah rezeki...bahagia selalu..makin hypergedix..(aku suka weh..no hal)..smga hg jadi nurse yg tiada tndingan la..hoho..
syg mimi bobo..luv u bobo...hidup bobo!!!

MUUUUAAAAAHHHH kt pipi!!!!

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: