nuff

Monday, October 11, 2010

bajet cun nk mati

wee..entry kali ni nak maki2 owg..biar la..lantak..

pehh sikit pun x puas ati..pa benda la nama dia nih..minah ni baru ja kot grad aku asa..ntah bajet laa..ambik kursus midwife kt hospital kuantan tmpat aku posting..x silap aku, dia penah keja jap kt prvate hosptal yg uniform biru cm ala2 bajet sister tu..hosptal Kebajikan Pengurusan Jenazah (bkn nma sbenar)..ah mampos kt mna pun dia keja..

hampeh la ko minah bajet cun...ada ke patut an, plastik tol dpan staff nurse yg lain..ko bajet la minah..bajet ko tu tenaga pengajar group aku..depan staff hospital pijak semut pun x mati, blakang staff 10 ekor kucing da mampos depan mata aku..ahh kerek..setakat procedure sem2 aku pun ko x leh lepas, bwak syiring nk inject ke hulu ke hilir je..xda gna kidneydish..aku bkn nk tunjuk aku pndai tapi x bebaloi lansung ko nk tunjuk yang ko tu baik sangat depan staff..and nak ngajar aku ngn member aku..

ahh..damn punya si baju biru domestic waste..

p/s: awk mmg cntek, klu perangai awk cantek..



No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: