nuff

Saturday, April 2, 2011

arggh Sungguh padat :


weppp...huuu..MARCH 2011..bulan segala bulan..bulan yang wat aktiviti aku padat..macam kek lapis sarawak..oke la..mls nk bebel..antara aktiviti ari minggu aku adalah:

1. minggu pertam: follow cik oren, asma, shiba mandi-manda kat area pantai batu hitam..


2. minggu pertama gak: visited rumah warga mas kat area Teluk Cempedak bersama adik-adik junior dan habiskan masa makan angin tepi beach, berkaroeke dan berbowling bersama adik-adik junior..


3.minggu kedua: survey hotel yang sesuai untuk event perpisahan lecturer..




4. minggu ketiga: habiskan masa dengan lecturer kesayangan ( main bowling, karaoke, over nite kat T.C) .

***sorry tak da pic***

5. minggu ketiga gak: attend program I'M IN CONTROL under LPPKN di UniTen Muadzam Shah.


6. balik kampung seminggu..ambik adik dan hantar pegi sekolah..masak kat umah..bawak adik and mama balik kampung and visit saudara mara..

7. minggu terakhir: arrange dan berlangsungnya event perpisahan lecturer (puan Kamsiah) @ Mon Rob..



sepanjang bulan March aku serta kawan yang lain wat bisnes kecilan kat hostel, jual buah-buah ptong dan cari sponser untuk collect duet jalankan event perpisahan..dan alhamdulillah sumanya berakir dengan sempurna..



dan..semalam habiskan masa dengan education fair Jom Masuk U untuk promote kolej kat The Mines..dannnn...dapat jumpa si dia..(happy gila..)..dia datang meet aku..wuwuw..happy dapat date walau kejap ja dan date dengan aku yang ber'uniform..mish u ah b..




*the end*




No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: