nuff

Saturday, May 14, 2011

Jom p shopping sat

Ni bukan entry jualan langsung atau jualan penghabisan stok.. alang-alang dah dok saja goyang kaki tunggu duet jatuh dari langit, meh la buat angan-angan dan impian sendiri nak shopping itu ini..haa..selain kuat makan aku memang kuat shopping..kuat buang duet tak tentu hala..tudiia aihh..hehe..

haa..sebelum aku balik kampung halaman sebelum cuti ari tu..aku sempat p KL dengan my.$ ..eh-eh silap my.b..heee..dengan niat nak shopping..bukan niat tak tentu pasai naa..kami couple yang baik..kat KL x p mana sangat pon just p shopping kat BB jea..jalan sampai nk pitam..makan ikut selera tekak dia la..semua nak telan..p pekena kat oldtown white coffee, pastu aku dah beli coOL blog dia lagi la nak lagi makan baskin robin..kemain g..demand aih..meluat
(tapi syg)..pastu p pekena pizza hut kt pavi..mau takbuncit lagu nih..makan kuat..

VS

mula-mula pi T.S (time square) then p plak jalan tak tentu hala p pavi..dah tu jumpa plak butik ZARA..mau tak senang duduk la kawan tu.. aku ni jadi pengikut dia ja, tolong pilihkan jeans untuk dia..macam body guard dia pulak..kena pegang jeans yg dia bekenan sementara nak p try..amboi geram gak aih..(tp syg)..kemain g belagak nak shopping..aku ni setakat PDI and F.O.S ja la..hAhA..

*saya tak gila camera, tapi org yang snap pic saya tu yang gila..grr


*duk pulun tayang seluar baru..HAHA

erm sambil-sambil tunggu di pi jolok duet kat ATM..sempat gak aku p belek-belek apa yang patut kat butik ZARA tu..wahh..agak cantek kemain la baju kat situ..jatuh hati setengah jam kat butik tu..woman collections dia boleh gagah jugak la..harga pon gagah-gagah nak hidup jugak..haha..malang nya time aku nak beli sepasang blaus ni tak sempat ambik duet..(alasan)..herr

haa..meh usya sat antara yang best kat sana..
kalau tak puas hati KLIK LINK NI.

Butik ZARA

barangan kat bawah ni suma dari ZARA..siap dengan harga lagi aku letak..tak puas ati tang mana lagi..heee..

LAMBSKIN JACKET
JAKET

LONG SKIRT

    No comments:

    Post a Comment

    Anda yang ke berapa: