nuff

Friday, December 16, 2011

I have to go now

SELAMAT PAGI sabtu ya..

waktu berjalan sangat pantas..tanpa perlu membilang hari, finally tiba jugak waktu yang mungkin buat aku menanggis, mungkin buat aku gembira dan mungkin buat aku terkilan..masa hanya mampu bergerak tanpa menoleh ke belakang..tak kan sesekali jam menukar arus putaran nya..ermm aku hanya mengikut perintah..

saat ini,aku hanya menunggu beberapa detik waktu untuk aku pulang ke kampung halaman..aku bakal meninggal kan kuantan..di mana bumi ini lah yang mengajar aku menjadi seorang yang lebih dewasa..yea lebih dewasa..di bumi ini lah, aku telah berpegng teguh pada bidang kejururawatan..di mana minda aku yang kosong dari segala ilmu perubatan telah aku penuhkan..di sini bukan lagi mimpi tapi adalah realiti..

tatkala ini waktu masih lagi ligat menuju ke hadapan..tak sangka 3tahun setengah telah berlalu dengan sekelip mata..yeaa tak sangka jugak, aku pandai bermadah..hahah..lol..

oke..actualy dah sampai masa untuk aku berangkat pergi dari sini..dah tamat sudah pengajian..dah mula kena tinggal dan pisah ngan kawan..terutama sekali my bff merangkap my housemate cik Nabila Syahirah..awak terutama sekali saya harap awak baca ni..saya bahagia kenal ngan awak..saya suka bersama awk..dan saya mungkin rindu kan awak nanti..awak study rajin-rajin yea kat cni..jaga diri elok2 tau..jangan nakal-nakal..oke bell..luv awak ketat2..

ni cik nabila syahirah..

dan lagi kawan saya yang terpisah adalah my luv bff..cik rohaizuin dan cik syiba..awak sedar tak sedar kita dah berpisah pon kan..awak2 dah balik kampung..saya jea kat sini lagi teman cik nabila shahirah dan saya akan pergi jugak lepas ni..ermm, awak2 kalau awk baca ni saya mintak maaf kalau saya ada terlanjur perkataan, terlanjur perbuatan saya..maaf yea..halal makan minum..kot2 ada tersedut cool blog awak ari tu..heee..terima kasih cik rohaizuin yang sudi belanja karoeke ari tu..rindu the last moment kita..hee hapening tau..luve sangat korang..walau terlalu cepat jea hubungan kita terjalin tapi kita sangat erat kan..hanya kenal dan beramah mesra dalam masa6 bulan kan..start kita mula buat management kat HTAA..terima kasih praktikal kerana menemui kami..kerana tercatat nya nama kami di dalam list tempat praktikal..kiata selalu bersama kan..syang sangat korang..muaaah..

cik rohaizuin mulut pokpekpokpek

cik shaiba.


oke sudah untuk di sini..
terimakasih membaca..bacalalagi yea..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: