nuff

Thursday, September 16, 2010

stop-----------------

huhh..cepatnya masa berlalu..lg 2 hari da nk balik kntan..huhhh..sedehnya nk tinggal pendang..rasa cam x mau balik..tp nak wt cena..mau x mau kena balik la..hurmm..apa la an..byk aku rasa masa aku kt kampung ni habis ngn dia and family ja..tp kwn2 aku kt na ek skg??
huhh..member2 aku kt cni da byk berubah..da byk wat hal sendiri.. ada yg x peduli kawan2 seperjuangan msa kt skolah dulu..dulu berkawan bkn main lagi..huhh..x tau nak cakap..x sangka ceni.. dulu cakap kt aku da x igat da kt depa sebab asik balik ja aku date ngn bf aku..skg see..sapa yg camtu..sent msj pn x replay..apa hal..malas la an nk cakap..hg punya pasal la nk wat hal sndiri pn..tp x suma kwn2 aku cmtu..da yg baik tu baik la..huhh..blan2 raya ni, bleh plak an cmtu..
ermm..aku pn x smestinya n blum tentu sempurna..huhh...
ermmmmmmmm...>(~_~)<

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: