nuff

Saturday, September 25, 2010

tyme to enjoy

yeahh..bkait ngn topik kt atas tu, aku perlu enjoy skg..hahak..
pa plak dah nk ckp..ermm..skg adalah masa yg sesuai utk aku hiburkan diri aku sbelum menhadapai hari yang mendatang..tutt..x lama lagi hari2 sibuk menyibukkan diri aku bakal datang..yea aku bakal posting kt HTAA,, huh sumpah aku x suka keja situ..why?..sbab aku x paham ngn management hosp tu skg ni..wat roster dah mcm apa dah..shift dh x ikut cam slalu..da xda mkna nk b'weekend daa..ska ati dia da nk letak aku kt mna n letak ari cuti aku..buatn la kena ari slasa ke, ahh..damn..damn..

huuu..panas toi la dpt keja ctu..mcm2 kerenah..as student, nak blajar bkn nk jadi kuli owg..bak kata puan maznah, ktua nursing klej aku..haha..erm tul gak tu..skg pn da bzy nnti keja lagi la an..
ermm,,pa la aku nk kecoh2, over smacam ni..

pa pun, pa yg aku nk nyata kn kt cni..aku nk enjoy sblum terlambat.kikiki..syukur gak dpt keja kt klinik desa 2 mggu sblum aku jejak kaki kt HTAA..yeahh..sedang enak b'honey moon d citu..

huhh..wateva!




No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: