nuff

Tuesday, March 29, 2011

Kemunculan

Assalamualaikum..wahh sudah lama tak update blog ni..dah berhabuk da..

aku sihat..berat pon bertambah..makan cukup..hati senang..tido..ermm kurang cukup..haha..

oke..act, dah lama tak update..kenapa?..sebab....dua tiga minggu ni, aktiviti aku agak la padat..nak tau aktiviti apa?? jeng-jeng-jeng..huhu..nanti kan entry aku yang seterusnya nanti aku cita eh..

hehe..saja nak wat gempak..and saja menaip jea, nak bagi datang mood mengantok..al-maklum lah dah pukul berapa pon tak leh nak lelap kan mata..bukan stress..tapi dah biasa tido lambat dengan aktiviti sebelum nih..haha..susah gak camni..esok da la class pagi lagi tu..ermm..korang da x tip untuk naak senang tido..orang selalu tip susah ngantok, aku lain sket..huhu..aku dah amal tip aku:

1. minum susu panas..

2. lari setempat..

3. nyanyi enjit-enjit semut..

4. kemas beg balik kampong walaupon baru jea sampai dari kampung semalam..

haaa..suma ni tak menjadi..so aku ambik keputusan malam ni untuk menaip blog plak..mana tau bleh rasa ngantok..eh susah toi la..kalau tyme dalam klas senang jea rasa nak tido tyme lecturer ngajar..ish rasa cam nak ciap-ciap g klas la plak pagi-pagi buta nih..tapi tak da plak orang nak ngajar kan..kalau ada tu, mesti kak limah kan..haha..seram...

oke..meh kita nyanyi nak..
haha..hihi,,huhu,...burung kakak tuaa,, hingap di jendela,, aku sudah tua,, boyfren tinggal tiga,, lecum..lecum..lalala...blaaablaaa..#$$^&%

finally, mood mengantok pon dah sampai, menjemput aku untuk terbang..ok..dia dah datang.. Gud nite yea..sweet dream..jum tidoooo......

zzzzZZ

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: