nuff

Sunday, April 18, 2010

::0h my biG appLe::






hye...
erm korang nampak tak apa tu..
huhuhu..
meh cik cyeda nak stowy sket..
ni SEMALAM PUNYA CITER..
time aku jalan-jalan pegi shopping..da plak peneman aku nih ajak aku gi makan BIG APPLE..
ermm da penat shopping tu aku singgah la makan kejap kat big apple kat East Cost Mall...
bajet nak abeskan la semua yang kitowg beli donut tu..
alih-alih yang lebih-lebih tu kitowg tapau jea..
d sebabkan terasa kenyang..
aku jea la bawak balik donut2 yang lebih tu..
kononnya nak wat makan malam jea la..
pas kitowang chau dari big apple tu..
kitowg jalan-jalan jap..
tanpa menghiraukan apa yang di pegang...
punya la leka bershopping da x ingat dah..
rupa-rupanya big apple aku ni dah TUNGGANG-TERBALIK dah..
dengan air COKE yang tertindih kat kotak big apple nih..
tapi time jalan-jalan tua aku xsedar lagi pa yang terjadi..
da nak senja, kitowang pun balik umah masing-masing..
bila aku sampai umah...
alangkah terkejutnya aku bila tgok donut2 ku dah LEMBEK n KEMEK..
krim2,coklat yang bersalut kat donut tu pun dah COMOT-COMOT daa..
huhu..sedihnya aku..
dah la owang belanja kan..
tapi xpa la..
walau comot-comot aku TETAP MAKAN gak..
sedap pun sedap jugak...huhu..
~~alkisah..AKU DAN SI BIG APPLE COMOT-COMOT..~~
(T_T)


No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: