nuff

Saturday, April 17, 2010


hye guyz..setelah beberapa hari tak layan blog..
erm ari ni aku baru jea blk ke kuantan..dri kemaman..
rasa berat jea nk tinggal kn kemaman coz macam2 perkara best yang aku lalui kat sana..
rndu kat clinical instructor kitowang kat sana..
staff-staff hospital kemaman yang happy sokmo..
tp sekarang aku dh berada di kuantan..
urmm cuaca kt kuantan amat la tersangat panas..
rasa borink la plak nak lepak kta umah..
nak pegi mana la time-time cmni..
rasa nak kuar shopping la petang ni kat East Cost Mall..
biar la b0ros sket janji ati puas..
huhh..my housemeet pon wat hal sendiri..
cam x best jea masing-masing tu.. mybe letih kot..
yala time ari mggu la nak rest pon..
tapi x pa la..aku nak wat hal aku sendiri kejap..
nak g membeli dan membelah apa yang patut...huhu
and klu leh lepak kat pantai pon lagi best..
fuhh...
bubye..
out.....


No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: