nuff

Saturday, April 17, 2010

""tiMuR bAraT--utArA sElaTaN""







salam sume..
errmm..nothing to do..so rasa nak stowy sket la apa yg aku rasa..
pejam celik pejam celik dah hmpir 3 bulan dah aku xbalik kampong aku kat Pendang Kedah..
huhh agak lama tu..bila plak rsnya dapat balik kampong nih..
da rndu kan family kat kampong nihh..
rindu kan mama, bapa, adik, abg..
apa la perubahan kat sana ehh..
aduh, terlalu rndu la..
walaupun hari2 dapat dengar suara dalam fon tapi x sama kalau leh jmpa depan mata..
errmm..adat la nak sangat study jauh-jauh..
huhu..tp xpala..
aduh teringat la kat adik aku nih..
dah la aku rapat sangat ngan dia..
nak pegi mana pun mesti aku bawak dia kalau kat umah tu..
riuh rndah di buatnya aku ngan dia..
kadang-kadang tu gaduh sket-sket tu ada la jugak..
tapi tu la yang wat aku ingat bila berjauhan..
aduhh..macamana la keadaan adik bila ketiadaan akak kesanyangan nya tu..hehe..
dah bulat dah si kecek tu..
errmm..
pasai abang aku yang sulung tu plak dah nak tunang..
aku harap time dia tunang tu aku dapat cuti and aku ada ngan diowg..
aku harap sangat..c0z tu adalah majlis yang agak meriah bagi keluarga aku..
weekk meriah ka...hahah
time tu la aku nak rasa meriah ke tak..first rasa family aku bertunang..
rasa cam best jea..
ermm..tapi baru bertunang bukan nikah lagi..
huhh..semakin hari semakin rindu plak..
aku doakan diowang sentiasa sihat di sana..

shayunk bapa....
shayunk mama...
shayunk adik...
muuuuuahhhhh.....

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: