nuff

Friday, November 19, 2010

Takdir memisahkan kita..

ayoo..baik punya tajuk..jiwang rongeng toi..haha..apa tuu..hee..

okeh..betoi la tjuk tu cuma nak adjuz sket, bkn takdir tapi tarikh memisahkan kita..dengan sapa ye??haa haa..mesti la dengan mereka-mereka yang amat di sayangi dan di cintai..family and mr.B..alahai, beratnya pungung nak kentut..eh..bukan2, nak balik kuantan..

bila tyme ginie mula la malas tu membuak-buak..macam wat dodol, membuak-buak..ahh apa yg aku merapu teruk nih ha....aiyaa...mood yang gila-gila mula datang..mungkin bila sampai kat stesen bas aku akan sembunyi belakang mama aku..ahah..and yang penting,aku harapkan teket bus yang aku beli tu,memang ta da kt situ..(tiket ta sah)..
damn toi..ta suka la..paham dak owg malaysia...

ni bukan aku!



No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: