nuff

Thursday, November 4, 2010

Umah ku surga mu..

salam suma..happy depa raya ek suma...heee...today, ari yang paling bosan..bukan apa, just dok umah semata-mata..melayan mata ber'on9...ari cuti kan..yeaa..bkan bermakna aku ta menghargai cuti yang di beri tapi....haaa, mlas gua nk cita..hee..

mana plan kowang satu hari ni eh..seminggu sebelum cuti aku ngn cik sara da plan berbagai tmpat untuk ktowg g vacation..huu..yea ar cuti bukan senang nk dapat an..nak jgak enjoy ngan kawan2..bila lg an..antara plan yang kami wat, 1st g jejalan kt tenganu..tu plan A..pastu berubah ke plan B, nak ke Gambang Water Park tapi hampeh jd Gampang WTF..heee angan-angan kuat..tapi dalam seronok angan-angan classmate aku plak ajak g Genting..huhh..tergugat jgak aku..tapi last2 minit aku terpaksa cancel atas bberapa sbab- musabab..haaa...

then..sampai sekarang aku juz dok umah jea..haha..selama 5 hari aku akan bertapa di bucu-bucu ruang umah aku..haaahh..tension-tensionn...

tu la cer cerita aku semperna cuti deepavali..

HAPPY DEEPAVALI!! Vanekem!!!

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: