nuff

Saturday, December 11, 2010

aku tulis untuk ko EWA

grr..tajuk macam geli sket..

oke..ta nak buang masa..1st, mintak berbanyak maaf to CIK EWA coz lambat plak ha nak wish Happy bufday ko kat lam blog nih..huu..btw..Happy Belated Bufday la kawan..sorry lambat sket, ta dan nak update weh,(jaga ati)..

huhu..pa pon aku harap sangat ko happy ngn live 20-an ko..hehe..walau pon ko kecik jea, umur ko tu leh kawen da tu..aishh..so kalau da leh kawen da tu, jangan la selalu-selalu gadoh-gadoh ngan pawe ko..huhu..sorry nyibuk plak hal umah tangga kowang..

aku harap ko happy eh, panjang umur, murah rezeki..banyak-banyak bersabar atas dugaan yang di beri nya Nya..cepat sket besar, kecik je aku tgok ko..nanti anak ko KZM aku ta tau la..hihihi.. :)



ni la cik ewah-ewah

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: