nuff

Tuesday, December 7, 2010

masih ada sinar..grr

Selalu kita dengar orang kata si bapa akan sayang lebih pada anak perempuan.

Dan si ibu pula akan sayang lebih pada anak lelaki.

Biarpun mereka kata kasih sayang kat semua anak lelaki atau perempuan adalah sama, tapi hakikatnya, kebenaran kata-kata itu masih dapat dilihat. Korang ada pengalaman pasal ni?


Berhubung perkara di atas..sememangnya bg gua la, itu banyak kebenarannya..before that, izinkan aku menggunakan bahasa aku ko kt cini..huhu..ok seyesly la, aku sebagai satu-satunya anak perempuan kepada bapa dan mama aku..dari kecik lagi ta di nafikan aku memang la di manjakan sket dari abang-abang aku yang lain..

kalau dulu bila masa aku kanak-kanak rebena, aku selalu di buli, di dera ngan abang-abang aku..aku pasti mereka jeles dengan aku sebab asyik di manjakan..demmit..sengal punya abang-abang..ta cukup ngan tu, aku selalu di suruh wat keja umah such as jemur baju, cuci pingan, sapu sampah bila tyme mama ngan bapa aku kuar g keja la..macam owang gaji da aku rasa...macam haram jgak la..kadang-kadang kalau dowang nak mintak apa-apa kat mama o bapa aku, aku la owang yang kena jadi owang tengah, that mean aku la yang kena mintak, sebab nya mama o bapa aku kan manjakan aku..bila aku minta sumthing mesti dapat..yeaa...

bila aku da besar..hermm..mama aku da cam kurang pedulikan aku..kadang tada sangat masa ngan mama aku, mgkin lebih busy dari dulu..keja makin berat agak nya kat tempat keja..bapa aku plak, huhh memang terlalu baik ngan aku..boleh katakan ngam la..bapa aku adalah seorang yang bleh bawak berincang, co0l gila..ajak jea nak gi mana..kalau ajak temankan aku gi shopping pon sanggup tau..mintak apa suma dapat..yang penting kasih sayang dia ta pernak luntur..
huu..da la..cukup la sebelum melalut lebih jauh..

pa pon aku sayang mama and bapa aku..love them very strong!






No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: