nuff

Wednesday, December 29, 2010

pawe saya gay

hee title macam hampeh kan..tp pwe aku ta gay..dia laki sejati!!..siyesly malas nya nk update..update n update ini belog..tapi kuatkn ati jap..

oke..currently aku kat kampung halaman..da 5 hari aku kat cni..'CUTI SEM'..asal sengeh-sengeh baca..tau la cuti sm aku seminggu jea ta cam owg lain..arghh malas nak cakap..

cuti o cuti..act bayak gak la aku habesan masa cuti s'sem aku ni..HAHA..(gelak cam nak mati)..sesampai nya aku kt tanah Alor Star, b aku datang amik aku terus g SP..excited doh bawak aku g waterpark sampai pancit-pancit tayar keta..HaHA..sweet gila..pa pon best la gak p waterpark sesama, ta caya try la g ngn bf o gf kowang..best sampai sunburn kot..teruk punya perangai kan, mandi sampai petang, tengahari pon ta sedar ngan panas terik..balik umah da macam kulit buah mangis kena panggang kot..ahh demit jgak la kan..

hari kedua..just balik kampong, ziarah sapa-sapa yang patut..

hari ketiga pon kuar lagi..g lepak-lepak ngn b aku n ngan ex classmate aku, amet..gi main bowling and tengok wayang cerita hantu..cerita ntah pa-pa jea..nenek aku tengok pon ta selera..ceh..dok syiok punya pasal la enjoy-enjoy, last-last bila nak balik tengok-tengok keta aku kena saman kot..DEMMIT..hampeh btoi, port aku parking kt belakang bangunan pon nak saman ka? hampeh punya MBAS..naseb bek rm20..klu 2riu aku saman hg balik...

hari keempat n ari nih..dok umah jea..tapi jangan jeles, tiap-tiap pagi aku g jogging ngn b n member aku kat Kolam Mada(tasek pendang)..balik dr jog aku pekena nasi lemak 2 bungkus or roti canai 2 biji..hahah..ta da sapa larang pon..mak aku lagi ta kisah..hee..ikutkan kan la penat jea aku jog, xda makna..tapi aku ta leh la babe asyik balik dari tempat jog aku ni ada jea kedai nasik lemak n roti canai sepanjang perjalanan nak sampai umah..hampeh toi..arrghh..




No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: