nuff

Thursday, January 6, 2011

aku ada ALLAH

morning ols..wlupon da petang..cuaca kt kuantan sejuk sekali seperti berada di puncak cameron highland..da 3 hari ujan tak berhenti-henti..banjir pon da sana sini..aku?? cam besa terperam dalam rumah 'usang ni'..maseh mencari hala tuju..sukar untuk aku..hingga aku terhinggap di bumi kuantan yang sunyi sepi..k0s0ng jiwa aku..di mana kah aku sekarang..

da puas aku miniskan air mata..sukar untuk aku berkata-kata..sampai bila aku nak camni..aku perlu kan semangat wahai orang yang selalu ada bila aku susah dan senang..di mana kah mereka?? aku bukan nak minta simpati malah belas kasihan.. aku cuma nakkan semangat aku yang kian pudar..

dengar la wahai hujan yg ta putus-putus menemani ku..aku sayang mama and bapa aku..tapi sumpah aku ta sanggup lagi nak kecewakan mereka..aku sayang kehidupan aku..tapi aku ta da semangat untuk aku berusaha..

aku terus menanti dan menanti..aku bukan sesapa..aku cuma manusia yang lemah..

Ya ALLAH ya Tuhan ku..Kau terangi lah hati aku dengan cahaya iman dan ilmu..sensungguhnya Kau Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani..Kau permudahkan urusan ku..permurahkan rezeki ku..cerahkan masa hadapan ku..Kau ampuni lah segala dosa-dosa ku..Kau berkati lah segala pelajaran ku dan setiap kehidupan ku..AMIN...

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: