nuff

Tuesday, January 4, 2011

Keriangan terpancar

Setelah beberapa hari ta update blog dengan bersungguh-sungguh, maka hari ni aku nak update sket..sket ta banyak..

hari ni, aku bangun tido agak la lewat walaupon da di kejut oleh mr. boifren..aku bangun awal kejut beliau, tapi beliau ta bangun..so aku tido balik..pastu bila beliau da bangun aku plak tido..beliau kejut aku balik..apa aku cakap pon aku ta tau ni..aishh..oke..yang penting pagi ni, aku tido sangat la best..sebab cuaca yang sejuk-sejuk dek hujan yang yang amat nakal turun dari langit..sedap tido di ulit mimpi..

semalam aku kuar ngn CIK BELLA & CIK SARA..first p post office bayar bil wifi..patu jalan kaki dalam 999 meter jgak la..sambil-sambil tu singgah makan kat SARA THAI..pekena tomyam kat situ..memang terbaik la..pastu g jalan-jalan lagi kat megamall and jalan lagi gi East Coast Mall..lepas tu g tengok movie AKU MASIH DARA kt situ.. movie nih agak la best..penuh pengajaran..har har har..anda patut tengok la.....best la, tgok movie ni tambah plak ta da owang sangat tyme tuh..tapi da jgak owang wat wayang depan mata nih..ta tahan betoi couple nih rasanya..arghh..patu pas tengok movie, kitowang g makan lagi..makan-makan jea aku ni..exercise malas nak mati..

oke..pastu kitowang chaw la..pas balik tu rehat-rehat jea kat umah..bila rehat..cmfirm aku akan makan..oke..malam tadi dapat la msj-msj ngn mr.boifren..pastu gayut lagi..hampeh toi beliau siap perli aku..perli la aku cakap aku benci beliau kat entry semalam and semalam..konon nya semalam nak cover balik la, ta nak bg aku benci lagi..hahh..yg betoi-betoi best beliau ajak aku g holiday kat GENTING before chines new year,,yahuu..



weh..sumpah aku tulis entry ni macam kartun..cakap macam kartun..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: