nuff

Saturday, January 15, 2011

mo0d terkinja-kinja

yahuu..yahuu..(terkinja-kinja)..currently aku kat cc Pendang bersama member seklah dolo-dolo..zama muda-muda dulu..teman anak dara bertudung nih..zur eda zakaria..huhu..sempat lagi hupdate ni hah..pa pon alhamdulillah sekarang yang da free hair da bertudng la plak..huhu..bla..bla..bla..bebebel..

oke..actually semalam adalah hari kemegahan..bagi my abang long aku..kenapa..sebab semalam dia selamat jadi suami owang..totally selesai sudah majlis akad nikah dia..suma nya berjalan dengan sempurna..ALHAMDULILLAH..walaupun ta meriah sangat..maap la..memandangkan aku kat cc nih..ta bawak la plak segala usb untuk nak uplaod pix..maaf..

yang best di belakang tabir pernikahan antara abang aku and kakak ipar aku..aku sempat tok berinai bersama kakak ipar and abang aku..woww meriah..tapi ta tau la pa cerita sampai kat kolej nanti..silap-silap lect aku tegor plak an..tapon kawan-kawan tuduh aku da kawin..huahua..terpaksa la aku ngaku jea nanti..haha

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: