nuff

Friday, February 18, 2011

Blog Ini Buat Anda

Salam semua..
sesaapa blogger baru kat sini yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia blog jum klik kat blog Bangku kosong..abg hasrulhassan ni sebenarnya nak kenal dengan blogger baru cam saya dan ramai blogger yang baru join blog tahun ni..hee..meh ramai-ramai join segment ni.


oke..pengajur nak jawapan ni dari blogger..

1.Bagaimana anda boleh mula berblog?
Mulanya, saya tak tahu menahu pon tentang dunia blog yang kian hangat pada masa sekarang. Dah lama tu, bila tengok kawan-kawan punya entry, mula la jatuh hati nak berblog nih..kenapa? sebab kadang-kadang blog ni ada manfaat jugak..kita boleh share penulisan kita pada orang lain..sekurang-kurangnya kita tak da la buang masa yang tak berfaedah kan..


2.Kenapa anda berblog?
kenapa? bila kita pandang dari sudut kebaikan blog, banyak faedahnya..cam saya cakap tadi,bila kita berblog tak da la masa kita terbuang dengan aktiviti yang tak berfaedah kan..pastu kita juga dapat meningkatkan lagi tahap penulisan kita..kan?banyak la kalau nak ikutkan..


3.Selama mana anda ingin berblog?
InsyaALLAH..selagi mampu menaip selagi tu la saya akan berblog..tak menaip pun dapat gak blogwalking kan..hee..saya akan menmanfaatkan dunia blog.. :)

:Oke da selesai..terima kasih pada abg hasrulhassan sebab adakan segment seperti ni..


1 comment:

Anda yang ke berapa: