nuff

Wednesday, September 14, 2011

Cinta mati


semalam aku menyusuri satu jalan yang panjang, berliku dan berduri..
adanya kamu di sisi, aku mampu untuk tersenyum..
luka semalam masih ku simpan dalam memori manis antara kau dan aku..
harapan ku agar kesakitan itu akan bisa hilang dengan adanya penawar rindu dari mu..
aku lebih senang berjalan dengan mu dari berlari, mencari sesuatu yang aku sendiri tidak pasti..
pintaku..
jangan kau padam kan memori antara kita, kerna hanya itu yang aku ada..
buat menemani jalan ku yang kian kelam...
aku tidak pasti adakah kau tahu...
yang tiap kali kau menderita, aku turut merasakan sakitnya..
tiap kali mata mu mengalirkan air mata, hangat perasaan ku turut sengsara..
Hanya doa yang ku utuskan moga kau akan bahagia bersama ku..
Love..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: