nuff

Friday, September 16, 2011

final sem

bila countdown balik, huh da tak lama dah nak final exam..minggu depan dah nk final..
huhh..baru tersedar kejap..apa pun aku tak wat lagi..study pun tak banyak lagi..sedehnya hg cyeda..huhu..

tak lama lagi final exam...lepas final exam osce...lepas osce presentation audit..lepas pada tu LJM..

oke untuk sem ni final exam, soalan yang masuk suma nya apa yang aku belajar dari sem 1 sampai sem 6..sumanya soalan gila-gila dari pihak Uitm..ada 100 soalan..so kena jawab suma dalam masa 3jam..adoi masalah nya study pon tak cukup lagi..exam da minggu depan..Astagha...

lepas tu OSCE..osce ni kalau korang budak nurse mesti korang tau la apa jadahnya OSCE..setiap student kena lalui osce untuk pegi ke LJM..ada 10 procedure sumanya..setiap orang kena wat satu per satu procedure kat depan sister, metron dan  lectrer UiTM..xda lecturer kolej sendiri pon...sumanya ada 10 procedure nak kena buat..aduh gugup jantung mak..

ketiga..ini adalah penetu masa depan aku untuk aku mengengam segulung diploma..persediaan mental dah fizikal penting untuk aku present audit aku kat depan lecturer Uitm..mereka sangat straight..xda kompromi2 langsung untuk markah kau nanti..kalau dia cakap failed, failed lah engkau..weh takuut nak mati weh..

and the last sekali, ni adalah penyambung nyawa aku untuk aku menjadi seorang staff nurse satu hari nanti..LJM atau nursing board malaysia..exam macam final exam jugak, 100 soalan jugak..tu penentu kehidupan aku..kalau failed, sit sekali lagi, sekali sit lagi kalu failed sit lagi,kalu failed lagi jadi surirumah sepenuh masa la jawab nya...err mintak simpang...

semoga Allah permudahkan segala urusan ku..Amin..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: