nuff

Tuesday, September 20, 2011

open HOuse

selamat hari raya yang ke 21 semua..hehehh..ada lagi ke raya..
oke..nak cerita sket ni..Ahad barubaru ni cyeda ngan housemate sekalian telah attended ke rumah adik junior kitorang ni kat berserah..(junior la sangat)
oke la tu, selama 3 tahun stengah dah duk bertapa kat kuantan ni, xdak sorang pon yang nak panggil perantau ni p ber'open hause umah depa..akhirnya dah nak habeh merantau dapat gak merasa open house untuk pertama kalinya kat kuantan..haha..cam kelakar jea ayat..
haaa..ni lah tuan rumahnya bersama insan tersayang..huhu..untung, nak pegi open house pon di jemput kat umah..


terima kasih atas layanan yang teramat istimewa..semoga murah rezeki dan berbahagia bersama org kat tepi tu..muhaha..








uhh..tak snap xsah..hehe..

2 comments:

  1. TERBAIKK lahh. Comel kuih. Buat ke tunjuk? Hahaha :D

    ReplyDelete
  2. tuan rumah tunjuk je kot... hehehe

    ReplyDelete

Anda yang ke berapa: