nuff

Saturday, July 10, 2010

bosan a.k.a borink

sorry xda mood ari nih..
2 3 ari nih btoi rasa serabut ya amat..sebabnya xdpt di tafsirkn..uhh..
bosan lorr..xtau la nk ckp kt spa2 lg..blog ni ja dpt aku lepaskn..
thankz blog..aku lebih semangat dgn adanya blog ni..apa yg aku rasa suma aku akn luah kn kt blog ni..to blog reader, pliz jgn tnya apa masalh aku..apa kena ngn aku..cukup la setakat aku mengarang jek..pliz jgn tnya apa2..aku btoi2 serabut..terpulang la nk ckp aku tulis blog ni sbab nk mntak simpati ke apa..ini belog aku..now aku ada ruang tersendiri oke..biar aku sedeh sampai menangis..biar..sebab aku adalah dri aku..aku hanya seorang gadis..air mata adalah peneman ku di kala aku keseorangan..kesedihan..so thankz air mata..blog ni jga adalah ruang kotak hati ku berbicara..
blog...aku borink la..bosan..serabut..
ARGGHHH..
i hate it!*temper//

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: