nuff

Sunday, July 4, 2010

Pengembaraan Bermula. :b

mood krang happy..
**yeaahh ari ni..da mula masuk kolej..pejam celik- pejam celik dah menjengkau semester baru..(sem 5)..alhamdulillah masa berlalu dengan pantas dan sempurnanya..
ari ni adalah permulaan buat aku..pendaaftaran semester baru..maka duet pn btambah la kuar.. ni la bnda yg malas gila sgt la bg aku..malas nk mintak duet dr parent aku..ni la msalah aku..ari ni nk register semalam baru aku mntak duet pendaftaran n duet blnja utk mggu ni kt bpa aku..naseb baek bapa aku jenis cool gila ngn anak pmpuan dia ni..thank bapa..xtau la pa yg dia rsa agak nya aku mntak duet last minit agak nya..gila la aku ni..myusah kn mak bapak ja..ermm ni naseb aku x ckap kt mama aku ni..klu x abes aku kna bising-bisng kt tepon..sori mama..sori bapa..x sempat nk gtau awal2..ermm..ari ni aku da sumbat dalam akaun kolej rm350 (pndaftaran uitm rm300 + kolej rm50**sebnarnya rm250 tapi mlas nk byar lbeh2)..

ermm lupa kn kisah pndaftaran utk hari nih..memandangkn aku xda klas ari ni..aku balik umah awl sket..rasa x puas ati plak x kmas locker aku tu..dah lma tnggal..so, aku ambik kputusan kemas segala barang yg ada dari dlm beg aku gna p puncak alam yang x kemas2 lg..barang balik kg..beg brang g posting kt dungun...huhh..byk kan..tu la..busy sket kot aku ni..bini P.M kata kn..hehe..busy ker??
haha..biar la..akhirnya aku berjaya kemas barang yg ada..suka2..tgok barang x sepah lagi...siap kemas bilik stor yang agk la bersepah gila..ermm geram jgak tgk bersepah..so aku kmas kn la..ala kadar jea..bleh la senang sket da tempat solat..masing2 sibuk nk kmas,so smntara aku free sket ni aku kmas la..

aduh2..perut pun da bunyi..da hypo ni..ralit-ralit x ingat plak nk makn..ehem2..maklum la i tgah diet skg..ecehceh..huhu..ok stop kt sni dlu...gua lapar..nk mkn..>nasi puteh+ayam mask merah+syur apa nth.."beli"

~chaww..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: