nuff

Wednesday, July 14, 2010

huhu.. temperature ngh naik pn rajin g tag (bkn naik angin noh>demam)..huhu..bia la bosan ni..

1. Sedang buat apa satu jam lepas?
tido la..mimpi gadoh ngn junior sblah umah..HaHa..bapak ah..x cukup gdoh ngn jnior umh sndiri..gdoh ngn jiran plak..otai gila anak pak dzul ni..

2. lappy jenama ?
acer..

3. HP jenama dan model ?
S.E w910i & motorola L6

4. un9 menggunakan ?
wifi Rania Qistina..umah laa..

5. Sedang mendengar ?
Bella baca doa berbuka posa..

6. Saya rasa saya patut ?
tadah tangan join bella baca doa..wlupun x posa..

7. Pernah tipu kawan ?
penah2..

8. Pernah ditipu?
selalu..

9. Ex- Bf awak ?
xda..dh mati jatuh kapal terbang..

10. kenapa clash ?
lantak dia la..

11. Ada skandal ?
x maen la skandal2..apa ko igt aku ni pmpaun jnis apa..

12. kenapa perlu ada skandal ?
ish..xdak..xdak la..xpaham ka??

13. BF sekarang ?
en. muhammad izham..hehe

14. Sebab dea pilih saya ?
sebab aku ni pumpuan la klu laki lain plak..huhu

15. Sudah berapa lama kapel ?
nak dkat 3 thun..

16. Hadiah paling bermakna pernah diterima?
teddy bear kt ats tu yg wrna cream..cincin..purse converse..s.e w910i..keychain bntuk lurve ukir nma kmi..sweet sgt..apa g eh..ermm suma nya berharga la bg aku..

17. Saya rasa saya ?
syg dia sgt2..


18. Pakai jam tangan ?
pakai..kadang2..

19. Jenama?
casio..bapa belanja..

20. Necklace ?
da ilang kot..kwn skola bg hilang..

21. bertudung or free hair ?

bertudung..

22. trend tudung?
tudung biasa..skg msih mnjinak2 pakai shawl..

23. lahir pada ?
9 february 1990

24. Anak mak atau ayah ?
rapat ngn bapa..senang dpt duet tuu..
ngn mak pn rapat jgak..
*ish klu ma aku bca ni..mesti teriak dia..huhu

25. Have siblings ?
ada..4..seowang da meninggal

26. Choose sibs or friends ?
dua2 laa

28. awak akan buat apa kalau ada orang benci awak?
suka ati la..bek p kt hg la nk bnci pn..ada aku kisah..

29. Erti sahabat pada anda ?
susah senang bersama..

30. Dua orang yang paling rapat dengan anda sekarang?
my bf..bfF

31. Tag kepada ?
suma follower

*sorry klu terkasar bhasa sket eh..hoho..sorry men belasah ja nih..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: