nuff

Monday, July 5, 2010

Tag la klu rjin ye..

1. Perkataan yg suka sebut :
"ermm"..klu borink..ngee

2. Saya sedang mendengar :
roomit bising..dia pggil sy saida..ee geli weh..

3. Mungkin saya patut:
tutup mulut mimi kuat2..

4. Saya suka :
bile encik b sy tarik idung sy..bile bilik sy beraircond(pns sngtttt)..bila sy adalah ank sulong..abg2 sy adalah adik2 sy..hehe

5.Sahabat-sahabat baik saya :
syg korang ketat2..mwuahhhh

6.Saya tak paham :
knapa sy gemuk skg..

7.Saya kehilangan :
rantai white gold bertatah berlian yg mama sy kasi..sgt chumil..


8.Ramai yang berkata :
cyeda ni senget la..ermm...

9.Makna nama saya :
cahaya syahid..

10.Cinta itu adalah :
love la...hehe

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
sedang berdating..adehh

12.Saya akan cuba : bina kapal selam pribadi untuk ulang alik dr kuantan ke kdh..yahuu..


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
dulu, kini dan selamanya..kikih..

14.Telefon bimbit saya :
S.E w910i..hadiah dr my b..thank b..muuwwahh..huhu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
errrr!! class cyeda class....

16.Saya paling meluat apabila :
tergedix2 x tentu pasal..

17.Pesta/Parti adalah :
sngt beshhhh..melepaskan tension di otak!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
arwah kucing sy kna lnggar ngn jip bpa sy...al fatihah....ngeee*1 ketika dulu2..


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
zaman skola..zman2 muda2..ngee

20.Hari ini :
sy bngun lewat..pegi kolej...bosan..nk balik cepat..

21.Malam ini saya akan :
sms ngn my b n gedix2 ngn besfen..

22.Esok pula saya akan :
pegi kolej ngn azam baru..

23.Saya betul-betul inginkan :
kurus..........

24.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
x ceria.....ngantok

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
genting highland ok kot..bila la nk g sama2..

26.Makanan Barat atau Jepun :
shushi king..yummy2...

27.Bilik yang terang atau gelap:
skg gelap sket..roomit wt gila..haha..sapa roomit sy kt cni,jgk sengeh2 ek..huhu

28.Makanan segera adalah :
mkanan kucing kot..huhu..tp tu la yg ada bla terdesak..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
dia ni islam ka kristian..*tya kt roomit..

30.Siapa yang anda nak Tag?:
smua followers

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: