nuff

Thursday, July 29, 2010

sorry

huhh keadaan shari dua ni smakin tgang sgt..

..byk2 beristifar Nurul Syahida Dzulkifli..

1stly kt cni aku nk mintak maaf bebanyak kt member baek, saranisah mat sal aku sound hg tu dpan kwn2 kita yg lain..aku mntak maaf sgt2..aku ckp x pkir weh..x sangka bleh lepas ckp cmtu..sumpah aku xda niat nk maki hg sampai cmtu skali..skg aku anggap hg grau sal tu..x sgka weh leh kuar kata2 cmtu..aku ngh dpress weh..sorry aw aku trlepas kt ctu..
sekali lg maaf kn aku..

2nd aku mntak maaf bebnyak kt mimi, k.lin, sara, ermm suma la yg terasa sal blog aku ari tu.. sal kes pdi tu..klu terasa la..actly xda niat nk membangkitkn apa2..arap xda yg sakit ati..xmau pun tgk da yg terasa..oke aku sempoi ja..x ksah la..

3rd to bdak klas aku yg aku rapat sblum ni..sorry klu aku da mnjauhkn dri dr kowg..jgn pkir bkn2..aku x ksah bkwn ngn sapa2..n sorry gak klu aku da tggalkn kowg..kita still kwn la..n still rapat g..aku ttp ngn kowg apa2 pun ok..

n last nk mintak maaf kt muhammad izham..b klu b bca post ni..ayg nk mintak maaf klu da wat pa2 kt b..da skitkn ati b..maaf tau..LUV U SO MUCH!!

AKU SAYANG SGT KT SUMA


No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: