nuff

Friday, June 17, 2011

Fren like Family..oyeeah!!




wohhh..ari ni sesak betoi wall fb saya..sedeh jea..

awak..awak.. dan awak..
malam ni saya sepi sangat awak..malam ni adalah permulaan saya untuk menjalankan hari-hari yang bosan, sunyi sepi tanpa suara-suara galak awak-awak..huh terlalu bosan..

hari ni saya kehilangan orang-orang kuat saya kat dalam rumah ni..(hehe)..bukan hilang tapi diorang dah tamat pengajian kat sini..so tinggal aku bersama rakan yang lain..hehh..cepat masa berputar, macam kipas helikopter..pejam celik dah tiga tahun kita bersama..dah tiba masa nak berpisah...

cik sara,, kak linda,, cik jannah.. saya akan hilang gelak tawa korang..lepas ni saya tak dapat lagi dengar suara kak linda dan sara gadoh-gadoh, ta da dah dengar suara jannah mengilai-ngilai bila tengok cita jepun sorang-sorang..xda! arghh..saya nak nanggis..

semalam aku sempat jugak menghabiskan masa ngan sara..best tido sekali kat ruang tamu semalam..huhu..masih terbayang lagi jannah lambai-lambai aku kat luar gate tadi sebelum aku pergi keja..teringat lagi sara peluk erat aku sampai nanggis-nangis..sedeh... T_T ..

awak..awak dan awak!! saya rindu sangat nak kuar lagi ngan awak awak macam dulu-dulu..hang out sesama..ahh kalau masa buleh berputar, nak jea saya putar macam roda impian laju-laju..


sara..ko tak da..xda la tempat aku nak gurau..



orang tua kuat ngilai..

no.39 crew..


No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: