nuff

Saturday, June 25, 2011

Rezeki kami berdua

selamat hari minggu awak!

hee..hari ni adalah hari minggu maka..pergerakan ku kembali pasif..haha..bermakna sungguh hari minggu..hari cuti..oyeah!!

mcam biasa,dah nama pon hari minggu bangun mesti lewat..(harap-harap bakal mak mentua tak baca blog nih)..buka mata terus terjah toilet untuk mandi..then terus ke dapur untuk masak..nasi goreng kosong! tapi sedap...

bila nasi goreng panas-panas da ciap..baru nak suap ke mulut...pin-pin!! ada orang picit hon..perh terkojut mak tengok my ex-housemate datang ngn family..dia bawak rambutan dengan biskut nestum..yummy sedap..dann maka dengan itu, aktivity menyuap nasi goreng ke mulut terus tergendala kerana memberi laluan untuk melayan tetamu di rumah..

lepas my frend and family da balik..aku pon teruskan aktivity menelan nasi gorang..dan terus melakukan aktivity orang malas..online-online dan online lagi..ahh..then dalam tengah online my angah col......
aku: hallo...awat???
angah: hallo..hang ada mana??
aku: rumah aku la..awat???
angah: err ni aku nak pi kat hang nak pi hantaq makanan kat hang..
aku: ha mai2...
angah: tunggu 10minit aku sampai...ok bye!

10minit kemudian...........
bromm..brom...
..angah bawak kuar ayam bbQ, bihun goreng, ngan sandwich.. 1 periuk setiap satu..puihh, banyak mai ai..aku dah la tinggai bertiga ja..pastu dia buka purse pulak..mata aku pun jadi kecceng2..dia huluq duet la pulak..aku dengan bangganya tarik duet dengan muka tak tau malu dan tak tau nak bertirima kasih..tunggu bapak lagii...hehe

ermm..tu lah yang di namakan rezeki bergolek mai...Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: