nuff

Thursday, June 16, 2011

hai makluk tuhan paling seksi..heee

korang oh korang..kalau tak silap aku hari ni hari bapa kan..ye dok? aku pon was-was..arap2 betoi la kan..kalau hari ibu kecoh jea kan kat tv, kat fb sebut pasai hari ibu..tapi bila turn hari bapa, semua tak ingat, lupa, dimentia terus..ermm..cian kan pada bapa-bapa kat luar sana tu..

bapa pun bertanggungjawab gak menjadikan membesarkan kita kan..tak da dia, ta da la kita..sedar tak sedar dia la yang keluarkan duet belanja kat kita dari kecik sampai sekarang..sanggup kerja bertungkus lumus untuk menyara keluarga, tapi kita?? kita tak penah pikir semua tu, yang kita pikir mintak duet dari bapa kita..syukur pada yang masih ada bapa..

bagi aku, bapa aku adalah segalanya..tanpa dia sejak aku dilahirkan aku serba kekurangan kot..dia lah penyeri hidup aku..dia lah segala bagi aku..nyawa aku..sepanjang hidup aku, dia lah tempat aku bermanja..sungguh!..bapa aku sangat menghargai aku..setiap permintaan aku semua di turuti.(tapi kalau mintak kereta mewah memang dia tak dapat bagi dow)..tu lah..dia tak pernah merunggut dengan anak dia yang paling nakal ni (anak kesayangan)..

DIA BAPA TERBAIK DI DUNIA AKHIRAT..luv u bapa!!dik on sayang bapa!!





No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: