nuff

Friday, June 3, 2011

Insomnia !!

salam 1 Malaysia..

arr..da awal pagi dah ni..tak leh tido laa.tak sedar diri dah pagi dah.HAHA..ni la penangan bila keja night shift..cett..dah tiga hari cek tak tido malam..masuk malam ni dah 4 malam berturut-turut tak pejam mata..aish buleh dapat award burung hantu nih.kehkeh..siang tido tak sedar diri dah..bila malam jadi lagu ni la..aishh..


wehh..sapa ada tip nak bagi tido malam ha??haha..(buat macam tak besa tido malam)..err..jenuh la camni kalau hari-hari..sebbek esok off day..yahuu..

oke..sudah start mengarut pulak..demmit betul bila nak wat entry jea, idea mati..bila duduk2 saja, ada plak idea mencurah-curah.dok dalam toilet pon dapat idea dari intro sampai ending dia..buleh pulak lagu tu..aishh..

ermm..lama rasa nya aku tak menekan keyboard untuk entry kat blog ni..nak kata sibuk tak da la sangat..biasa la, jadi misi tak bergaji..cuci-cuci berak orang pon penat jugak..huhu..actually minggu ni adalah minggu first aku praktikal untuk the last sem..setelah 6 bulan tak mengerjakan patient, akhir nya aku mula berkhidmat untuk masyrakat..

minggu ni, nama aku terctat dalam roster ICU..bermakna seminggu aku kerja kat ICU..terbaik punya tempat, bukan apa yang disangkakan!..ICU ward yang aku sangka sangat bizy..tapi tak bizy pon..suka-suka hati ja..tapi sayang nya seminggu jea keja kat situ..pasni kat ward O&G..untuk nursing managemant..ermm..ta tau la camna nak teruskan ni..harap-harap tak da la susah sangat untuk menempuhi semester akhir ni..doakan saya oke..

ermm..tetiba dan tiba rasa rindu kat my family..bila la nak balik kampong plak ni..aish..macam lama tak balik rasanya, padahal baru seminggu kat kuantan..rindu jugak kat si dia..haha..


arghh..tak da idea..k lah, nak pi cari 'tido'..mana dia p 'tido'.......


nak tido cam ni..

...........................................adios la.



No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: