nuff

Saturday, June 25, 2011

saya suka berkawan..awk?

wepp..korang da kawan tak...tak kisah la kawan baik ke..kawan tak baik ke...housemate pon buleh..haa..kalau korang rajin..jum la cita pasal kawan korang tu..

disebabkan masa terluang dengan banyak ari ni..aku nak stowi sket pasal my housemate aku ni..meh-meh baca..


pic yang terpampar kat atas tu, tuan punya diri Saranisah bt Mad (cix sara) berasal dari Lepar, PAHANG..orang paling dekat ngan hostel..nama parent dia unik sangat tau..mak dia nama Minah ayah dia pulak nama Mat..wah suit, memang jodoh la kan..
Sara ni, mulut dia hyperactive o..dia banyak cakap..kalau kat umah dia lah paling rancak..kalau tak da dia tak kecoh owh..so sekarang dia dah tamat belajar kat cini..dia dah tak bersama dalam rumah ni lagii..sunyi.. T_T


haa..yang muka macam jepun celup ni pulak namanya Jannah..kena sangat lah dengan dia punya muka tu..kuat sangat tengok cita Jepun..kalu tak gelak berdekah-dekah tengok cita Arashi sorang-sorang bukan dia Jannah la tu..anak jati KeyEl..kuat sembahyang tu..masih lagi single!HAAHA..dia ni pun dah tamat belajar.. T_T


badannya kecik molek nih namanya Aszwa (cik oren)..asal nya dari Jengka PAHANG.. kalau kat umah dia la yang paling diam tapi kuat bercakap dalm blog..huhu..chumel lote orangnya tapi dah da yang punya..baik orangnya..sangat manja dengan family, maklum lah ank bongsu..


ini kak hajar..orang yang pertama aku kenal masa mula-mula duduk hostel kat sini..nampak jea macam rock tapi warak..eh yeke eh..heehe,maaf kak jar...orangnya kecik..kalau jalan ngan aku orang cakap aku kakak dari dia...huhu..suka cakap kuat..makan pun kuat..hehe.. berasal dari Sg.Bakap..orang Penang mai..


yang bulat sikit dari aku ni nabila syahirah (cik bella)..sedap nama dia..aku confius dia ni..dilahirkan di Perak, skolah rendah kat Sabah, skolah mengah kat Perak balik, sambung blajar kat Pahang..sekarang family dia tinggal kat Banting..aku ngan dia dah cam adik and kakak dah..cuma aku tinggi and kurus sket dari dia..kehkehkeh..kami selalu berdua..erm bell ni pun tak banyak cakap..amat fanatik dengan warna pink..kadang-kadang asal warna pink jea dia akan beli..hehe..pelik kan dia punya hobi..


yang putieh selepuk ni anak pak Aboo Bakar..kak Linda (lindaindahouse)..asal Seberang Perai PP..kuat bercerita serah kat dia..perhh kalau aku borink ja, mesti aku buka cerita ngan dia..sampai cerah tak habes bercerita..huhh..suka sangat..tapi dia pun dah tamat beljar kat sini..sedih..dah tak leh nak sembang melalut ngan dia..rindu akak... T_T


yang montel ni Mimi Yani (mimiey)..Ipoh mali.takut dengan kucing...kawan paling gila dan nakal aku ni..kadang-kadang kami baik kadang-kadang kami masam muka..bab melaram bagi kat dia..suka sangat mmenyakat orang..gedik pon yea jugak..mengada lagi la yea..HAHA..cita-citaa tak penah jatuh..semua nak yang tinggi-tinggi,,kawan merapu aku...


wuittt...ni si penaip cabok..juga housemate kanak-kanak kat ats tu..hehe..
Kedah mai..belajar kat Pahang..(tak jadi kedah murtad lagi)..suka membebel kot..yang jahat tu semua aku..HAHA..tak boleh nak komen diri sendiri la..nanti jadi, tak buleh blah plak...

p/s: apa kata korang pulak cita pasal kawan korang..






1 comment:

  1. hahah..sodap kate kt aku noh..ape2 pon aku syg kt ang..heheh...bab baik n masam mke tue wat aku syg kt ang...n ang pon syg kt aku..huhuhu...VIRUS 39 mmg de besh !!!

    ReplyDelete

Anda yang ke berapa: