nuff

Tuesday, June 21, 2011

Nobody is perfect

salam..kalau tak jawab berdosa...
"suka ati I lah nak post entry apa pon..ada mak kau kisah"
penah tak baca kat mana-mana camni..geram gak kan..oke2..biarkan aja..
kalau tak, penampar memang lekat setepek kat muka orang tu kan..meluat dengar..

oke..dalam dunia ni banyak jenis macam ragam manusia..
kalau nak kaji sampai bila pon tak dapat kaji..
manusia tak dilahirkan sempurna..tak da!! ada yang mata keranjang, ada yang kaki botol, ada yang kuat melatah, ada yang kaki rogol, ada yang kuat maki orang, ada yang tak da kemaluan, ada yang suka clubbing..semua ada...see tak da yang perfect kan..

so..dah nama pon suma manusia tak perfect..buat apa nak mengata orang kan..kenapa nak kutuk perbuatan orang kan..sapa kita ni, perfect kah?? aku tak dak lah sebaik mana yang tak penah mengata orang tak pernah mengutuk orang..tak..aku pon manusia biasa gak..sebab aku pon tak sempurna..

oke, aku bukan tinggi ilmu bagai..aku bukan ustazah..

tak pa lah..moral of da story kat cni..MANUSIA tak da yang sempurna..

tu jea untuk waktu ceni..maaf yea kalau ada yang tergigit cili..



No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: