nuff

Sunday, June 26, 2011

3 bulan penuh dugaaan

selamat hari minggu kalian semua..

di mana kah anda sekarang?? adakah anda di bawah ketiak mak anda?..hahah -maaf-

saya sedang berada di atas tanah kuantan..bukan tanah tumpah darah ku..

bosan doe dok tempat orang..tak macam negeri sendiri..memang la..
apa yang da kat tempat orang ni tak best cam tempat sendiri ..kat pahang ni tak da sawah padi..tak da nmpak matahari jatuh kat pantai waktu senja..tak banyak ikan temenung! tak dak pon..

cehh..wat macam dok pi belajar kat oversea..belajar pon tak tinggi mana..hehe..

tapi betui la..bosan kot..rindu la nak pi ronda-ronda..rindu kat mr.kancil aku tu..hehe..dok sini lesen kena gantung..mau tak nya asyik naik kenderaan jea..drive tak jugak..apa guna lesan di celah purse ni..ermm..tak pa..

mak aku pulak tak henti nak panas kan aku jea..hehe..asyik cakap suh balik kutip rmbutan kat rumah jea..aish kalau aku tak kena kerja kat spital tu selama 3 bulan dah lama aku cabut uniform balik kampung..aiyyaa..

kakak ipar aku pulak dah mula suh aku decide nak beli baju raya warna apa..perhh, ni yang tak sabar nak balik raya ni walaupun puasa tak habis ganti pun..hehe..tak sabar nak beraya dengan keadaan yang berlainan sket..tahun ni ada kakak ipar..heheh

si jantung hati aku tu dah mula cuti sem, so dia da kat kampung..tak abeh-abeh nak suh aku balik kampung jugak..aishh..sabor jea la..

-kadang-kadang rasa tergugat jugak tengok kawan-kawan balik kampung..tapi apa leh buat, dah aku terikat dengan praktikal untuk last sem..sabar jea la untuk sem akhir ni..aku pasti aku akan merindui saat-saat camni lagi.. :)

No comments:

Post a Comment

Anda yang ke berapa: